top of page
  • Writer's picturewebloguser13

چگونه واقعاً وبلاگ خود را در اینستاگرام تبلیغ کنیم




در این پست چند روش فوق العاده قدرتمند و جذاب برای تبلیغ وبلاگ و مطالب خود در اینستاگرام را کشف خواهید کرد. تمام آنچه را که در هر جای دیگر خوانده اید فراموش کنید ، این معامله واقعی است!

بنابراین ، در اینجا برخورد من با اینستاگرام است:


من از سال 2012 از اینستاگرام استفاده می کنم ، با این حال تنها در چند سال گذشته است که من واقعاً مطالب بیشتری را در پروفایل اینستاگرام خود قرار داده ام.


قبل از اینکه جدی اینستاگرام خود را جدی بگیرم ، به نوعی شک داشتم که آیا این بستر مناسب برای استفاده من برای تبلیغ وبلاگ ، محتوا و خدمات تجاری من و غیره است.


من فقط در اینستاگرام ثبت نام کردم زیرا این کارهایی بود که همه انجام می دادند. همه دوستان و خانواده من در مورد آن صحبت می کردند ، بنابراین من روی صفحه پریدم.


من یک نوع اینستاگرام دست کم گرفتم. منظور من این است که همیشه تصور می کردم این سکویی بود که به بهترین وجه برای بچه ها و افراد مشهور مناسب بود.


من می دانستم که این مکان بسیار خوبی برای وبلاگ نویسان و شیوه زندگی است که بتواند محتوای خود را نیز به اشتراک بگذارد ، اما هرگز تصور نمی کردم مکانی باشد که بتوانم وبلاگ و مطالب خود را ارتقاء دهم و یا شگفت آورتر ، منجر به کسب و کار من شود.


سپس ، چیز جالبی را کشف کردم - 70.7٪ از مشاغل آمریکایی در واقع از اینستاگرام استفاده می کردند.


آن نوع مرا شوکه کرد:


با وجود این ، آیا واقعاً می توانم ناراحت شوم که یاد بگیرم چگونه به درستی از یک بستر اجتماعی دیگر استفاده کنیم؟


منظورم این است که اینگونه نبود که من قبلاً به اندازه کافی با صفحه های فیس بوک ، توییتر ، لینکدین ، ​​پینترست و یوتیوب به اندازه کافی روی صفحه خود ننشسته باشم.


بیایید سریع به سمت سال 2020 پیش برویم

بله ، سال 2020 فقط چند ماه با شما فاصله دارد. اما همانطور که من این پست را در اواخر سال 2019 به روز می کنم ، داستان کوتاه این است:


اگر فردا اینستاگرام ناپدید می شد ، من یک فرد بسیار ناراضی بودم. به نظر می رسد حداقل به یک مفهوم تجاری ، من به سکو معتاد شده ام.


اینستاگرام اکنون کانال اجتماعی مورد علاقه من برای به اشتراک گذاری و تبلیغ مطالب مرتبط و مرتبط با وبلاگ من ، خدمات تجاری من و زندگی من است.


بچه ها و عروسک های جدی ، من بیش از هر کانال رسانه اجتماعی دیگر در حال حاضر بیشترین ارزش را از اینستاگرام کسب می کنم. دوم اینکه حداقل برای من در اینستاگرام باید YouTube باشد.


اگر با اینستاگرام آشنا نیستید و به هر دلیلی ، اجازه دهید سریع شما را خلاصه کنم:


اینستاگرام بزرگترین پلت فرم رسانه های اجتماعی مبتنی بر محتوای تصویری محسوب می شود و در درجه اول مبتنی بر برنامه موبایل است.

وبلاگ نویسان و مشاغل: چرا حتی باید خود را نگران اینستاگرام کنید؟

گذشته از ریاضیات اصلی اینستاگرام دارای حجم زیادی از کاربران است ، اگر هنوز مطمئن نیستید که باید یا نباید در اینستاگرام باشید ، نگران نباشید ، زیرا این دقیقاً همان چیزی است که من قبل از کاوش به درستی پلتفرم احساس کردم.


بنابراین ، اجازه دهید من آمار دیگری از "شگفت انگیز" دیگری را با شما در میان بگذارم تا بتوانم جریان اصلی شما را جابجا کنید. ببخشید ، لنگ بود -

بنابراین ، با توجه به آن آماری که اکنون کاملاً در ذهن شما است ، آیا زمان آن نرسیده است که واقعاً اینستاگرام خود را در استراتژی بازاریابی وبلاگ و محتوا اعمال کنید؟


البته برای استفاده از اینستاگرام نیازی نیست که یک برند برتر باشید. نیازی نیست که یک متخصص بازاریابی رسانه های اجتماعی باشید تا بتوانید این سکو را مشخص کنید. شما فقط به یک جهت نیاز دارید.


اگر شما مانند من یک وبلاگ نگار ، سولوپرنیر یا فریلنسر هستید و هنوز از اینستاگرام استفاده نمی کنید ، یا نمایه ای ندارید ، اولین اقدام شما باید برای رفتن و بارگیری برنامه در تلفن هوشمند خود و ایجاد یک حساب کاربری باشد.


من نمایه اینستاگرام دارم اما مخاطبی ندارم

خوب است ، خودتان را در مورد آن کور نکنید! همه ما باید از جایی شروع کنیم.


حتی اگر از صفر صاف شروع کنید. می توانید به آهستگی مخاطبان خود را بسازید.


بدیهی است ، شما نمی توانید یک مخاطب را به درستی یا حداقل از نظر ارگانیک بسازید ، بدون این که ابتدا مطالب با کیفیتی ارسال کنید ، که به زودی بیشتر در مورد آنها صحبت خواهم کرد.


در این میان ، در عین حال ، چند روش ساده برای شروع رشد پیروان اینستاگرام برای وبلاگ شما وجود دارد.


نمایه اینستاگرام خود را به صفحه فیس بوک وبلاگ یا برند خود وصل کنید. برای فهمیدن چگونگی آن این جا کلیک کنید.

از سایر کانالهای رسانه اجتماعی دیگر به نمایه خود پیوند دهید.

در ویدیوهای بازاریابی ، وبلاگها و رویدادهای Livestream خود در اینستاگرام ذکر کنید.

نمایه اینستاگرام خود را به امضای ایمیل خروجی خود اضافه کنید. معدن زیر را ببینید.

همین کار را برای خبرنامه های بازاریابی ایمیل خود انجام دهید.

URL نمایه اینستاگرام خود را به کادر نویسنده وبلاگ خود اضافه کنید.

چیزهای دیگری نیز هست که می‌توانید برای شروع حرف زدن پیروان خود از نکات گفته‌شده در بالا انجام دهید, اما این پست در مورد افزایش مخاطبان اینستاگرام خود نیست, بلکه درباره تبلیغ وبلاگ و محتوای خود در اینستاگرام است, پس بیایید به آن برسیم.

13 روش هوشمند برای استفاده از اینستاگرام برای تبلیغ وبلاگ و محتوای خود


اول، نمایش اسلایدی که در پایین ارائه می‌شود را تماشا کنید. برخی از نکات و ایده‌هایی که من در ویدئو ذکر کردم، متفاوت از آن‌هایی هستند که در زیر لیست شده‌اند. به آن به عنوان مقداری بیشتر فکر کنید

# ۱. معرفی خود (اضافه کردن یک بیو)


Let's با بیوگرافی شخصی اینستاگرام خود شروع کنید.


اکنون، شما استطاعت آن را ندارید که این بهترین کاری که می‌توانید بکنید را انجام دهید.


بدترین حالت این است که آن را کاملاً خالی بگذارید! Don't این کار را می‌کنند.


دقت کنید که یک بیوگرافی کوتاه اما دقیق مشخص کنید و به کاربران بگویید که چه کسانی هستید، چه احساسی دارید و چه کاری در وبلاگ خود انجام می‌دهید. لازم است که یک مقاله، فقط کوتاه و شیرین باشد،


همچنین، دقت کنید که یک تماس تلفنی خوب و یک لینک به وبلاگ یا وب سایت خود اضافه کنید. این بسیار مهم است، چون شما می‌توانید لینک clickable را در هر جای دیگر در مجموعه تنظیمات اینستاگرام خود اضافه کنید، نه حتی پست‌های خود مگر این که شما محتویات خود را با استفاده از آگهی‌ها ارتقا دهید. من را در پایین می‌بینم.

متاسفانه، اثرات ناخوشایند نیز داشت.

در حالی که یک غذای زمانی نیاز به حدس زدن کمی ندارد (همه شما واقعاً باید نگران این موضوع باشید که زمانی که مخاطبین شما فعال هستند)، تغذیه مبتنی بر الگوریتم می‌تواند توسط یک تن از عوامل مختلف تحت‌تاثیر قرار گیرد - - مانند میزان تعامل یک پست و یا اینکه افراد چقدر وقت خود را صرف نگاه کردن به پست‌های خود می‌کنند.

و از آنجا که اینستاگرام به طور مداوم الگوریتم را برای بهبود تجربه کاربر و اولویت‌بندی انواع خاصی از محتوا به روز رسانی می‌کند، دانستن این که چگونه پست‌های خود را بهینه‌سازی کنید تا بیش‌ترین تعامل را به دست آورید و به آن دسترسی پیدا کنید، دشوار است.


اما این غیر ممکن نیست!


در سال گذشته، اینستاگرام در واقع درباره نحوه کار الگوریتم اینستاگرام حضور پیدا کرد، از جمله عواملی که مشخص می‌کنند پست شما چگونه در الگوریتم اینستاگرام حضور خواهد داشت (و چند نفر آن را خواهند دید).). در اینجا آن‌ها در پایین قرار دارند و از نظر اهمیت رتبه‌بندی می‌شوند:

source : https://later.com

5 views0 comments
bottom of page